Wednesday 16 January 2013

Penganugerahan CDM Hafiz Rithduan 2012

Alhamdulillah...Album Majlis Ulangtahun ke 20 dan Penganugerahan CDM telahpun siap... Asyiklah kami membelek gambar-gambar yang menarik hasil garapan professional photographer kami.

Penganugerahan suami tercinta, CDM Hafiz Rithduan sememangnya saat terindah dalam hidup kami.  Inilah hasil usaha yang berterusan dan berkat doa dari semua yang menyokong... Yang bulat itu tidak datang bergolek, yang pipih pula tidak datang melayang... Namun kami berpegang pada janji Allah, setiap kebaikan pasti dibalas 10 kebaikan. Melihat kejayaan yang dikecapi mentor2 ketika kami mula berjinak2 untuk berniaga, kami pasti akan tiba masanya untuk kami pula...



Benar!! Ilmu, mentor dan sistem, itulah bekalan sepanjang perjalanan karier kami.  Memang sangat manis sebuah kejayaan bila kita ada kenangan pahit untuk dikenang... Indah sungguh aturan Allah.. So, inilah antara photoshoot menarik hari bersejarah tersebut....


Family pun datang to give their supports.  Inilah insan2 yang banyak membantu kami. Menjaga anak2 kami sementara kami membina empayar. Tq mak n abah..


Photoshoot di Concorde Hotel bersama a few business partners. Tq..Memang best! Diva gitu!


Sekitar majlis anugerah... Antara business partner yang hadir...Tq juga Mentor Norazlin Nordin dan Mentor Hjh. Siti Atkah yang sentiasa support kami dari mula sampai sekarang.... Luv u all!



Hari yang sangat indah...Unforgettable moment... Terima kasih kepada semua rakan2 yang hadir memberikan sokongan.. Tahun 2012, pasti kita pula naik pentas CDM bersama2! 
Together to the top!

No comments:

Post a Comment